torsdag 31 maj 2012

Majblommor

Idag har jag varit med och fått förmedla bidrag från majblomman till en familj. Känner att jag vill skriva ett stort TACK till alla er som köpt majblommor så det kommit in pengar att söka!!
1000 TACK du gör en insats!!

Jag vet att de pengar jag förmedlat kommer att göra stor nytta. De kommer att användas för att köpa en cykel till ett barn, nya skor och kanske något litet extra för att förgylla sommarlovet som att gå och fika. Har man många syskon så kan man ärva både kläder, skor och cyklar av varandra. Men det finns ju alltid någon som är äldst som inte har någon att ärva och kläder och skor håller oftast inte att ärva av mer än ett syskon.

Jag har inte varit så bra på att köpa majblommor. Har inte riktigt förstått vitsen och tyckt att man dels bara använder dem ett par dagar och dessutom alltid tappar dem. Om man inte sticker sig på dem innan och kastar dem. Nästa år kommer jag att köpa! Det är en bra grej!

Stor torsdagskram från ÅsaMia på EQverkstan

Inga kommentarer: