fredag 11 maj 2012

Dansuppvisning

Kommer precis från en dansuppvisning :-) Det var lite märkligt för jag var där med min yngsta dotter men hon hade varit sjuk så hon var inte med på själva uppvisningen. Det var skumt att inte få kolla på något av mina barn, vi räknade ut att eftersom äldsta dottern började dansa tidigt har jag nog kollat på uppvisningar i 14-15 år i rad. Tur att det fanns en massa andra härliga dansare att kolla på. Och i år fanns det en massa nya glada kända ansikten, dansarbarn som jag möter i jobbet på mina skolor - kul!

Tack alla fina dansare för en fin show! Nu hör jag att det händer saker på hockeymatchen så nu får jag skynda mig till TV:n Heja Sverige!

En riktigt härlig helg önskar jag Dig som tittat in på bloggen! Kul att Du hittat hit och välkommen tillbaka! Stor fredagskram från ÅsaMia på EQverkstan - Din skolkurator på bloggen!;-)

Inga kommentarer: