torsdag 17 mars 2011

Torsdagsblogg

Idag har det varit en hel del administrativt arbete här på EQverkstan. En övning för höstens F-3 utskick har jag också fått till. Det är en tillitsövning som man kan göra när gruppen känner varandra ganska bra, men jag kan ju inte avslöja exakt hur den går till :0)

Nya vårtecken för dagen:
Massor av vårblommor har dykt upp, både snödroppar och lila och gula krokusar!













Mötte en kille med alldeles splitternya kritvita gympaskor som han säkert hade för allra första dagen idag!

Fick MMS från maken med följande bild och text:

















Kaffe ute idag :)



Har hittat en bok på biblioteket som börjar lovande...
Titeln?

"Gilla läget - Hur allt gick åt helvete med positivt tänkande" Hoppsan, låter inte som en bok jag skulle rekommendera. Den är skriven av den amerikanska journlisten och författaren Barbara Ehrenreich som jag aldrig hört talas om innan jag lånade boken. Jag älskar bibliotek!

Återkommer ifall jag tycker att den är läsvärd.


Fick alldeles nyss tråkiga sjukdomsbesked från en mycket god vän, mina tankar och böner är med henne idag. Torsdagshälsningar från ÅsaMia på EQverkstan, en torsdag full av chanser och möjligheter även om det inte alltid är lika lätt att se dem!

Inga kommentarer: