tisdag 6 december 2011

Förberedelse

Har suttit en stund och förberett mig för ett framförande runt vår bok: "Avslappning och uppmärksamhetsträning". Jag och min kollega/medförfattare Åsa Olausson ska ha ett pass på en utvecklingsdag för barn- och elevhälsan i min kommun, d.v.s. alla skolsköterskor, specialpedagoger, talpedagoger, skolpsykologer och kuratorer. Det ska bli riktigt roligt! Vi ska föreläsa och göra ett flertal övningar från boken med personalgruppen. Hoppas de kommer att få en givande stund!

Ska föreläsa för min dator om en liten stund. Min dotter sitter och äter och säger att hon vill äta färdigt och gå upp på sitt rum när jag testföreläser. Av någon märklig anledning vill hon inte agera min publik, kan någon förstå varför?? ;-)

Lite senare är det dags för julfest som jag är inbjuden till på en av mina skolor, det ska bli mysigt!
Stor tisdagskram från ÅsaMia på EQverkstan

Inga kommentarer: