torsdag 15 december 2011

En kopp the och lite facebookslöande är lagom efter min 12.5 timmars skolkuratorsdag. Har varit med på ett föräldramöte med en specialpedagog från barnmedicin som pratade om ADHD. Det var väldigt bra och matnyttigt. Jag var med och presenterade mina intervjuer med klassen. Har träffat alla 37 barnen i smågrupper och pratat om hur de har det i sin klass.

Lyckades pricka in julbord på den här skolan också, sån tur jag har! Det var faktiskt väldigt bra att det blev så just idag eftersom det inte blev så mycket mer ätet förrän nu. Eller det var förresten inte riktigt sant för vi hade en kuratorträff hemma hos en av skolkuratorerna i eftermiddag och hon bjöd på glögg, pepparkakor och skumtomtar, mysigt! Men nu har jag fått mitt the. Dags för lite hundpromenad och sedan ställer sängen sig på högkant i protest om jag inte kommer dit väldigt snart som en gammal kompis brukade säga.

Stor torsdagskram till Dig! från ÅsaMia på EQverkstan

Inga kommentarer: