fredag 12 oktober 2012

Thanks for making me wiser!

I morse var det minusgrader i min lilla stad. Nu lyser solen och det är fantastiskt vackert med alla höstfärger på träden. Har pysslat färdigt höstens utskick idag. Det känns bra. Nu ska jag ägna mig åt lite annat författande några veckor, ett nytt spännande projekt faktiskt... och sedan sätter jag igång med utskicken för våren. Roligt! Jag har också varit och pratat med Gunnel på Broholmsskolan på morgonen. Är från och med måndag tillbaka i deras vikariepool. Viktigt att få träffa riktiga barngrupper emellanåt, inte bara dem jag hittar på vid min dator. De är så förfärligt medgörliga de jag hittar på förstår ni, gör precis som jag vill! ;-D

Måste få dela med mig av en kompis härliga FaceBookstatus för dagen: "Fredagsfikar och hurrar över att vi är världens bästa lärare som aldrig ger upp. Världen måste få veta!"

Åååh jag vill vara med och hurra för alla er fantastiska pedagoger som aldrig ger upp!!! 



Hittade den här söta ugglan på Pinterest. Söt presentpåse till pedagoger och andra visa människor :-) "Thanks for making me wiser!" Love it!

Stor fredagskram från ÅsaMia på EQverkstan, så glad att Du hittade in på min blogg!
TREVLIG HELG!

Inga kommentarer: