torsdag 18 oktober 2012

En vanlig och ovanlig torsdag

Idag startade jag dagen med en powerwalk, det var riktigt skönt, fast mycket höstigt! Vi har en vacker å i min lilla stad som går under benämningen "älven", fast inte kvalificerar den sig till någon riktig älv inte... Det har regnat så mycket att vattnet är alldeles gyttjebrunt. Ändå är det väldigt vackert tillsammans med lövens höstfärger.

Lite senare under förmiddagen var jag på ett jobbmöte, en utvärdering av min samling för ideella ledare. Många spännande tankar kom upp under mötet, det kan utvecklas till något riktigt bra tror jag! Blir alldeles varm av att tänka på alla goa ledare som ger av sin tid till barn och ungdomar!!! Kan jag få bidra till deras kompetensutveckling så är jag väldigt glad för det.

Jag har också tackat ja till ett nytt bokprojekt idag :-) Fast jag berättar inte mer än så än så länge...
Tack för att du tittade in på bloggen! Stor torsdagskram från ÅsaMia på EQverkstan
Vardagslycka!

Always and never are two words you should always remember never to use.
(Wendell Johnson)

Inga kommentarer: