fredag 28 september 2012

Fredagsvånda

Sitter och våndas lite. Dagens jobbuppdrag är roligt, ska skriva en berättelse till miniormaterialet Karibo 4 som ska komma ut på Argument förlag i början av nästa år. Karibo Har varit med och skrivit berättelser till de tre tidigare delarna, det är jätteroligt. Om förlaget är nöjda med de 5 berättelser jag skickat in så har jag två kvar att skriva. Det är bara det att deadline är 1 oktober och det är snart!!! Och på söndag åker vi på Bok och Biblioteksmässan så då blir det inte mycket skrivet...

Fast... just nu är det inte det jag våndas över, utan helt andra bekymmer. Min lilla papillon Pepsi har fått en knöl på sin svans som vuxit och blivit väldigt stor. Nu verkar den bekymra henne. Jag har lovat att ringa veterinären idag och försöka få en tid, inte kul. Så här sitter jag och skjuter upp telefonsamtalet. Att skjuta upp obehagliga saker är inte något som varken jag eller någon av alla framgångsgurus förordar. Puh! Har druckit en mycket god kopp kaffe och samlat kraft.

Stor fredagskram till Dej som tittat in här på bloggen!
Från ÅsaMia på EQverkstan

Inga kommentarer: