onsdag 7 september 2011

Utskicksdag!

Idag är det utskicksdag på EQverkstan! Hoppas att alla utskick har nått fram till rätt adress och nått Er alla goa pedagoger som jobbar för att skapa goa grupper!

Imorgon är det dags att träffa riktiga barn igen :-) Då ska jag följa med en skola på deras lägerskola, det ska bli så mysigt och jag håller tummarna för bra väder!

Ha en riktigt skön kväll och provbaka gärna knäckebrödet som jag tipsade om för några dagar sedan. Det ska vara en hel timme i ugnen men är värt att vänta på. Nu... tar jag ut en plåt ur ugnen. Ska ta med lite lyxknäcke till matsäcken imorgon, perfekt!

För övrigt är mitt internet så segt just nu att det gör mig gaaaalen, vågar inte försöka mig på att lägga in en bild det skulle ta flera timmar tror jag.
Kram kram från ÅsaMia på EQverkstan

Inga kommentarer: