tisdag 18 december 2012

Vad kan jag lära mig?
I morse när jag gick till jobbet kom jag på att eftersom jag har bloggen så funderar jag på vad jag kan lära mig av varje dag på ett sätt jag inte riktigt tror jag skulle gjort annars. Vet du, jag tror att det är nyttigt för mig.

Vad jag har lärt mig idag? Ja det får jag faktiskt ta och hålla för mig själv av olika anledningar, men jag ska definitivt ta det med mig. Jag brukar inte vara så hemlig så du får förlåta mig för den här gången! Men en sak kan jag säga och det är att dina kollegor med all säkerhet, precis som mina, har fullt med goa tankar för att utveckla verksamheten. Kollegor är ett bra påhitt!

Life is change. Growth is optional. Choose wisely.
(Unknown)

Stor tisdagskram från ÅsaMia på EQverkstan. Jag är så glad att Du tittade in här på bloggen!



 

Inga kommentarer: