fredag 21 december 2012

Snart är det jul

Jag tror inte att jorden går under idag. Jag tror att det kommer att bli jul det här året också.
Det är så roligt med alla trevligheter som händer på ett jobb så här veckan före jul, både för vuxna och barn. Alla är lite ledigare, mer avslappnade och känns lite gladare. Kolla bara in min jobbdag idag:
Jag ger upp! Gillar inte kyla, men så mysigt det är för barnen med alla snölekar!
Eftermiddagen fortsatte med promenad och cafébesök med några "lite större" barn.

 Kolla in fantastiska lilla glasscafét Nostalgeek Det kändes som om vi blev förflyttade till en annan tid, en annan värld. En supermysig stund.
 Alla fick välja en "barnglass", två valfria kulor glass och tillbehör. Så här söta blev de! Gissa om det var succe!


Hoppas att din förberedelse för julhelgen blir avslappnad. Stanna upp och njut emellanåt. Det blir jul oavsett om vi hunnit damma alla ställen vi föresatt oss eller inte. Stor fredagskram från ÅsaMia på EQverkstan. Jag är så glad att Du tittade in här på bloggen. Önskar Dig en riktigt härlig 4:e Adventshelg!

Inga kommentarer: