måndag 2 maj 2011

The dragonfly effect

Det är fantastiskt med vänner! Min bästa Anja gav mig en spännande bok häromdagen som hon tyckte jag skulle läsa. Hon har ordnat den via författarna på lite udda vägar och jag undrar vad hon har sagt om EQverkstan när man läser den fina hälsningen som författarna skickat med :)

Ska bli spännande att sätta tänderna i, stort tack goa Anja och Elin som har fixat och grejat så boken hamnade hos mig! Stort tack för boken Jennifer och Andy!

Jennifer Aaker som skrivit boken tillsammans med sin make Andy Smith, är socialpsykolog och professor i marknadsföring vid Stanforduniversitetet. Jag följer henne på twitter och hon tipsar ofta om mycket intressanta forskningsartiklar. Jag ser fram emot att få läsa boken. Det kommer förmodligen mera om den här på bloggen...

Inga kommentarer: