tisdag 31 januari 2012

I full gång med intervjuerna som jag nämnde igår. Idag har jag träffat några härliga barn, det ger mycket att få intervjua dem en och en. Jag har fått lite extratid på en av mina skolor för att kunna göra det här. Ja, vad har jag gjort mer? Jo, träffat föräldrar, mitt elevhälsoteam och pedagoger. Dessutom har jag ätit tårta för en medarbetare har gått i pension. Fantastiskt god napoleontårta! :-)

Idag när jag var inne i en klass råkade jag komma precis när de höll på att göra en av EQverkstans övningar. Det kändes skojigt och det märktes att eleverna gillade övningen!

Imorgon är det utskicksdag så nu ska jag sätta mig och jobba lite med det. En stor kram speciellt till alla goa pedagoger som är så viktiga för så många barn!
Bästa tisdagshälsningar från ÅsaMia på EQverkstan

Ps. Idag flyttar äldsta dottern till Göteborg, det känns märkligt! Hon är förstås lycklig och förväntansfull och jag smittas av hennes flytta-hemifrån-glädje samtidigt som det är väldigt vemodigt att en epok tillsammans med henne blir till något nytt. Men allting har ju sin tid! Ds.

Inga kommentarer: