fredag 24 augusti 2012

Överlämning

Idag har jag lämnat över till Ulrika som kommer att jobba på skolkuratorstjänsten som jag vikarierat på under läsåret som gått. Det kommer att bli jättebra, roligt att lämna över till någon som man spontant tycker om. Träffade några av "mina" barn, lite konstigt att tänka på att de nu kommer att bli "Ulrikas barn", men det är ju så det fungerar. Jag har fått vara med i deras liv en liten, liten sträcka. Hoppas jag kunnat göra nytta! Jag tror att det är viktigt att tänka så, att man gör ett så bra jobb man kan där man är men vi är alla små delar och kan inte ha ansvar för mer än det som finns omkring oss för tillfället.

Nu är det jätteroligt att ta tag i skrivandet och jobba helhjärtat med EQverkstan igen. Håller för fullt på och skriver på höstens utskick. Fast... nu tar jag helg!

Stor fredagskram på Dig därute, kul att just Du hittade hit!
Bästa hälsningar från ÅsaMia på EQverkstan

Så här vacker är fredagsnatten om man har lite perspektiv, ibland behöver man lyfta blicken.

Inga kommentarer: